Friday, March 5, 2010

BILA KENANGAN KEMBALI MENGGAMIT

kadang2 teringin aku menjerit meluahkan apa yang terbuku dihati..tp aku ada iman yg kukuh,insyaallah.Menghadapi hari2 yg bakal aku tempuhi nanti sgt menghantuiku,anak2
bakal berumahtangga dan akan meninggalkan aku sendirian,bolehkah aku hadapi semua itu nanti?

mak,abah lah tempat aku menumpang kasih sementara mereka masih ada.menjadi ibutunggal
bukan semudah yg disangka.tiap langkahku di salah ertikan,tiap kataku disalah tafsirkan.
bukan saja yg tua yg muda pun bersungguh nak mendekatiku.Imam jua xlepas nak masuk jarum.ujian demi ujian aku lalui sepanjang bergelar ibutunggal ,insyaallah aku ada dia yg maha esa yg sayangkan aku.

Allah subhanahuataala sentiasa bersamaku.aku xlupa sujud pd mu ya ilahi,kau ambil suamiku
kau beri ujian pdku dan aku yakin ada hikmah yang menantiku...

abg,nabilla telah tamat diploma n insyaallah akan sambung degree.Ina,bulan june ini habis belajar,amer lg setahun di unisel n ueen sdg mencari tmpt di mana2 institusi kerajaan lps spm.
Anak2 hampir seorg demi seorg akan meninggalkan ku.

Kami disini berdoa agar abg disana diperlapangkan kubur,dipermudahkan perjalanan menuju ke syurga n ditmptkan bersama org2 yg beriman...

Malam tu aku mimpi abg menyelimutiku dgn kain baldu....kasihku pd mu ttp bersemi....
ISMAIL we luv u .

3 comments:

  1. semoga suamimu ditempatkan dikalangan orang orang yang beriman

    ReplyDelete
  2. yes itulah yg i doa tiap detik n waktu.genap 4 thn pemergian beliau n hari ni i demam.ujian n dugaan itu silih berganti....

    ReplyDelete
  3. Pernah aku membaca Blogspot ini dan ku baca berkali kali seolah olah terpanggil aku kepadanya utk membacanya berulang kali tak tahu kenapa. Dgn tiba2 aje terkeluar linangan airmata. Tak tahu juga kenapa. Tetapi kini aku tahu bahawa aku telah jatuh cinta. Semoga Arwah disemadikan ditempat orang2 yg beriman.......

    ReplyDelete