Tuesday, April 6, 2010

7hb.april...genap 4tahun ismail pergi

hai,its been a long time i xjenguk blog.hari ni genap 4tahun ismail meninggalkan kami.malam ni aku akan sedekah bacaan yasin buat arwah suamiku.aku amat merindui ismail.aku jua dah lama xziarah kubur arwah lantaran tuntutan keje yg xdpt ku elakkan.

jiwa ini xpernah melupai mu abg.berat sungguh tanggungan ku selama abg tiada.xpernah aku mengeluh atau menangis dpn anak2..never.aku mahu jd ibu mithali pada mereka.aku mahu anak2ku menjd org2 yg beriman yg berjaya didunia dan diakhirat.


hari ini aku demam,batuk2 bertambah sakit bila cermin kete pecah semalam.ujian Allah ttp aku harungi dgn tabah.apabila berlaku musibah aku hanya mampu minta pertolongan dari Allah.aku yakin tiap musibah itu ada hikmah yg menanti.insyaallah.

4 comments:

  1. Salam..
    aunty.. bersabar la yea..
    tersentuh bila mmbaca post ini..
    Harap aunty tabah dan sabar mengharungi
    liku2 kehidupan sebagai ibu tunggal..

    ReplyDelete
  2. terima kasih anakku..hidup ini berputar dan terus berputar..insyaallah aunty akan cuba menjadi tabah anakku eyza.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Salam.
    Semoga Allah sentiasa memberi kekuatan dan pertolongan kepada anda...amin.

    ReplyDelete