Monday, July 12, 2010

Tidak mahu jatuh cinta lg

Syukran jazilan.....syukran.......aku membuka bicara dgn mengucapkan syukur dan berterima kasihku pada mu ya Allah..Tuhan maha besar,maha agung Allah.

Abgku Ismail,semasa hayat, abg pernah bertanya pda ku adakah aku akan berkahwin lain jika dia dah tiada?jawapanku.....tidak bang,abglah suamiku dunia dan akhirat.Abg memegang tangan ku erat....'sesungguhnya abg tersgt kasih padamu,ibu anak2ku'..masih tergiang2 kata2 itu ditelingaku.

Abg ,ketiadaanmu sgt mencabar hidupku bang.Godaan dtg mengangguku bersilih ganti.Ujian demi ujian dtg menyinggah tiap detik.

Abg tinggalkan segala kemewahan untuk kami nikmati,abg tinggalkan semuanya untuk kami.Kami diselimuti kain sutera baldu.Xmampu untuk ku menidakkan kasih mu terhadap kami bang.

Apa lagi yang kamu mahu shima?oh tuhan tolonglah aku.aku memohon padamu yang satu,yg maha melihat dan maha mendengar....aku xmau jatuh cinta lagi....


1 comment: